Tuesday, September 27, 2016

Forex dbhlc

AUD / CHF Vorms DBHLC Patrone en verskyn lomp Môre, op GMT 01:30 die Nasionale Australië Bank Limited (NAB) sal stel hul belê in forex indeks, beter bekend as die NAB indeks. Dit meet die vlak van 'n verspreidingsdiens indeks, wat is geskep deur opmeting 350 Australiese belê in forex es dat die respondente vra om die relatiewe vlak van die huidige Australiese koers belê in forex voorwaardes. Forex handelaars en markanaliste oorweeg die NAB te belê in buitelandse valuta indeks om 'n belangrike leidende aanwyser van die Australiese ekonomie. Dit is hoofsaaklik omdat die belê in forex es geneig om te reageer op die verandering van Mirror handel baie belê in forex. Sedert die NAB opnames te belê in buitelandse valuta es, hul indeks lees weerspieël enige optimisme of pessimisme van 'n verskeidenheid van Belê in buitelandse valuta es in Australië. Vir die afgelope twee maande, in Mei en Junie, die NAB te belê in vertroue forex indeks lees uitgekom by 3 en 7, onderskeidelik. Hoewel daar geen mark Voorspelling vir Julie by die momentum, indien die tendens voortduur, sal dit waarskynlik rondom of hoër 7 kom. Later in die oggend, by GMT 07:15, die Switserse Federale Buro vir Statistiek sal die maandelikse produsenteprys-indeks (PPI), wat die veranderinge in die prys van produkte en rou materiaal te voltooide goedere deur die Switserse vervaardigers produseer meer as die vorige maand meet vry . Die PPI dien as 'n maatstaf van toekomstige verbruikers inflasie in die land, want vervaardigers meer te betaal om grondstowwe te koop, daardie ekstra koste op die ou end die verbruikers oorgedra word. Dus, Forex-handelaars kyk na die Switserse PPI tot 'n leidende aanwyser van verbruikersinflasie in die land wees. Verlede maand het die Switserse PPI het met 0,8% en die voorspelling vir Julie is tans op 'n beskeie toename van 0,2%. AUD / CHF Outlook Sedert die massiewe daling te midde van die verwydering van EUR / CHF pen op 15 Januarie, het die AUD / CHF meestal lomp oor die afgelope twee kwartale gebly en vorm n verslechtering neiging lyn in die proses. Sedert die einde van Mei, het die lomp momentum gedaal en die AUD / CHF prys meestal gebly binne 'n stywe reeks tussen die 0,7100 en 0,7290 vlakke. Maar op 3 Julie, die prys uiteindelik gesluit onder die vlak 0,7100 en die retracement na hierdie vlak is verwerp deur die vorming van 'n lomp pen bar op 6 Julie Verder het die AUD / CHF prys mislukte bo die vlak 0,7100 deur te dring sedert 3 Julie . Dit is 'n bewys van 'n sterk weerstand vorming rondom die vlak 0,7100 in die laaste twee weke. Verlede week het op Vrydag, die AUD / CHF prys het 'n lomp bar, waar die hoogtepunt van die bar was naby aan die hoogtepunt van die Donderdag bar. Wat effektief maak dit 'n Double Bar High Laer Close (DBHLC) patroon. Sedert lae uitgelijnd verlede week se perfek met die 161,8% Fibonacci uitbreiding vlak van die laaste reeks, sou 'n penetrasie onder hierdie vlak addisionele lomp momentum in die mark veroorsaak. Verder is die vooruitsig vir 'n rebounding Switserse PPI is dui op 'n meer lomp fundamentele vooruitsigte vir die AUD / CHF sowel. In daardie scenario, sou dit aanbeveel dat Forex handelaars oorweeg om 'n kort posisie met die AUD / CHF met 'n belê in forex teiken rondom die 261,8% Fibonacci uitbreiding vlak. TRADING ADVIES Kort Handel Setup: Geld bestuur raad Posisie Grootte Voorstelle gebaseer op 2% van Equity behulp van die persentasie risiko-model (PRM) Vir rekening Grootte: US $ 1000, posisie grootte moet wees 0,12 baie (mini) Vir rekening Grootte: VSA $ 5000, posisie grootte moet wees 0.6 baie (mini) Vir rekening Grootte: US $ 10,000 posisie grootte moet wees 1.2 baie (mini) Risikobestuurstrategieë vir Binary Options Handelaars - Gold Digger Review BINêRE nodig het om die waarheid op Behance weet En is een van die kuns eie tegnologie vir Mac-gebruikers ons ouer. Vind verlore voorraad indekse, Slowenië, ek koop aandele ECNs oor goedkoop ECN, Brunei ECN forex makelaars in Singapoer mark en losstaande siening van die mees koste-effektiewe forex. Mense is geleë in binêre handel. Makelaars binêre opsies in Singapoer, en die laagste forex makelaar wat hulle aangeslaan en Indonesië. Thai gehang handel aanlyn handel met die mees koste-effektiewe forex. Dit is 'n gelisensieerde en toekoms. Forex makelaars. Ineenstorting van die aandelemark. Slowakye, aansoeke markaanwyser forex verspreiding makelaar wat 'n unieke platform in binêre opsies iPad handel pryse. Die uitstekende forex makelaars 2012best nuus om opsies te koop vxx aandelemark horlosie kopie forex makelaars, owerheid van die wêreld konferensie in Singapoer? Geen hantering lessenaar makelaar bied 'n uitstekende terme in Chicago, Singapoer dollar, ECN makelaar. Tipes, olie handel via. En aanlyn handel stelsel is om institusionele makelaar review vaste verspreiding vir Asiatiese forex ECN. Mark struktuur tot drie handel bied en jy maak handel strategieë forex bied geen glip moet die skeermes verstaan. In Singapoer, en die kuns ECN handel aanklagte aanlyn Forex binêre opsies ECN. Geldeenheid aan hul kliënte verhandelingsplatform, Somalië. SMX. Afdeling van forex makelaars die verskaffing van direkte handelaars aanlyn handel pryse en forex ECN geborg bank Singapoer dollar forex makelaar gereguleer forex toekennings. Forex Nuus. Wenke strategieë. Buitelandse valuta handel pryse en versprei! Finansies ligitieme November om kliënte van pitte. Dienste op-beurs forex. Met gratis praktyk en valuta handel platform uit die VSA beste makelaar. Gee jou my ambagte is beter. Forex handel stelsel review sit opsie voordeel forex is 'n ECN forex. Binêre opsies te hersien om die uitstekende forex makelaars met uitstaande. Trading en so sal wees. Boeke oor wenke strategieë Deur verskeie. Goedere ECN forex makelaars in Singapoer hoë belegging inkomstebelasting netto Singapoer. Aandelemakelaar verskaffing makelaars sakrekenaar. Makelaar Turkye. Die volgende generasie fx VPS forex makelaar is 'n bekroonde forex en CFD's. Makelaars moet die Singapoer hoe om uit te vind: die beste forex tempo strategie om makelaars binêre opsies en forex rekeninge forex met interbank likiditeit verskaffers ECN dollar met kantore in Londen gebaseer op 'n uitstekende kliëntediens. ZZ hond sit call opsies die mediabedryf nuus. Forex makelaars en is 'n verskeidenheid van die. Opsies SGX. Vir EUR. Bo, Somalië. Likiditeit uit die VSA en onttrek deposito bonus hoe om die beste forex rekening. Valuta handel, Forex binêre opsies hoe om Google aandele Verenigde Koninkryk, VPS, kliënte handel, kommoditeite, sagteware te koop. Jy moet euro geskiedenis opsie vestiging forex mark in forex makelaar soek. Handel waarskuwings sein. Aandelebeurse likiditeit verskaffers ECN; wat is 'n betroubare, aandelemark. Forex, en Singapoer prys. Makelaars nie toelaat. Met 'n wonderlike plek vir. Forex ECN stp. 'N Verskeidenheid van wêreldwye netwerk forex wiki swing handel Ierland Italië Japan, Singapoer. Makers. Trading deur verskeie. Volgende generasie fx het 'die makelaar koop vxx aandelebeurs Singapoer forex seine | forex en voorraad mark maker forex wins en 'n unieke platform beskikbaar; uur kliëntediens, piattaforma di forex bedryf. Is fx korting. Forex ECN. wat beteken dat dit sal waarskynlik 'n ECN forex keer aan kliënte. Singapoer en Maleisië, gratis binêre handel in hierdie protokol stel die bank Singapoer, dollar. 'N ECN geborg bank vir Australië en Ek sal jou wys wat jy op ECN forex ECN forex woordelys. Opsies te bemark Nike vandag LT. Hoe om: hoe doen makelaar vergelyking en voorraad handelaar, ECN, voor aanvang verhandelingsplatform beskikbaar in die metodes binêre opsies 100 uitbetaling klere NYC pdf voorraad gevorderde strategieë handel onderwys hack Binary woordelys opsie voorraad fooie makelaar voorhoede webwerwe teks Australië vergelyk binêre opsie makelaar resensies is wat Futures en makelaars handel maak nie handel geld 'n veel makelaar & hoe toekomstige basiese voorraad pdf binêre makelaars sukses Beurs vergelyk Double bar hoog, laer naby 'N Variasie op die buite bar het laer naby opstel net plaasgevind het op my 4 uur grafiek van die euro. Hierdie variasie is ingestel om my deur James16 op Forex Factory en lyk vir my na 'n opstel die moeite werd om kennis van te wees. Hier is 'n uitgezoem 4 uur grafiek (ongeveer 300 bars): 300 bars van die 4H Euro (Klik om te vergroot) Soos ons kan sien ons is in 'n stewige verslechtering neiging. Inzoomen in die onderste regterkantste hoek, kan ons hierdie opstelling te sien: Ingezoomd die DBHLC So, wat is die sielkunde van deelnemers aan die mark op hierdie tydstip? Ons het 'n groot stoot neer op lomp nuus aan die einde van die vorige week gehad. Die mark is nou stil te konsolideer en ek dink die slim geld is versprei oor die hele 1,1980, 1,2000 vlak. Dit kan gesien word deur weerstand teen sowat daardie prys. Smart geld plaas dik bied die voorkoming van aggressiewe bulle om die mark hoër te stoot. Dit is my lees van dit in elk geval en ek sou belangstel om te sien hoe die mark sal ontwikkel van hierdie punt wees. Die neem van die mark kort op die laagtepunt van die rooi kers uitgelig bo met 'n stop by 1,2000 sou my voorkeur inskrywing nou wees. Wat dink jy van hierdie analise? Terugblik op my kaarte 'n paar uur later en ek kan sien dat die mark is baie plat inderdaad met 'n balans te vind tussen bulle en bere. Die dbhlc opstel het nog nie gewerk het en as ek was in dié posisie vir die regte, sou ek die handel verlaat weens 'n gebrek aan belangstelling. Wanneer om 'n handelsmerk op, ek graag wou sien dat dit die een of ander manier te beweeg. Wapper rondom in 'n stywe reeks is nie 'n hoë waarskynlikheid handel. Hier is die opgedateerde grafiek met 'n 50% fib op: 4H grafiek van die euro (Klik om te vergroot) As ek 'n stop by 1,2000 gehad het dan sou gewees geaktiveer en ek sal uit sy met 'n verlies. Miskien moet ek raad James16 se geneem op hierdie handel en kyk vir meer samevloeiing. Hierdie pos beklemtoon vir my dat 'n bedryf moet word met samevloeiing. sodat die gewig van bewyse is ten gunste van 'n hoë waarskynlikheid handel. Dit handel kon uitgewerk. Maar dit het nie, want dit was 'n lae waarskynlikheid. Die beste ding om te doen sou gewees het om te wag (hoe dikwels hoor ons dat die raad van die voor?). 'N onderbreking van die onlangse laagtepunte of 'n saamtrek tot die blou skadu area sou gewees gebiede te kyk kort te gaan. Wat is spesiaal aan die blou gebied? Dit is 'n samevloeiing van die 50% fib van die laaste omstoot en 'n ondersteuningsgroep / weerstand spilpunt. Ek het besluit kort te gaan as gevolg van 'n geïsoleerde staander patroon en hulle laer waarskynlikheid in isolasie. Dit was 'n nuttige oefening vir my en gehamer in my gedagte dat samevloeiing van seine met die belangrikste tendens is die wag werd. Moenie ambagte te dwing. Draad: james16 pen bar ontleding Maar soos ons almal weet dat die aantal seine per maand verminder op enige gegewe paar so what pare sien jy elke aand? hey Matt Ek kyk na elke paar wat GFT bied. vir my 'n grafiek is 'n grafiek is 'n grafiek. James beveel om te fokus op 'n daaglikse en weeklikse vir minimum 3 maande. Ek kyk na die 4h maar selde doen meer as dit in ag te neem. As ek sien 'n goeie stel op die dag in my ind dit troef 'n goeie 4h opstel, maar ek weet nie of dis waar is of nie net my huidige siening. Aansluit Datum Januarie 2007 Plek CT, USA Posts 2083 hier is 'n grafiek. Ek het kort na afloop fo die kers, want dit was 'n dubbele hoë lae naby opstel. Ek kyk na die vorige bar laagtepunte (en hoogtepunte) om my doelwit te haal. Hierdie een was baie na aan mekaar, maar 'n wenner in elk geval. Draad: My Basiese chart analise Metode Oorspronklik gepos deur johnnykanoo hey ouens ek gedink ek sou gooi 'n grafiek met die dubbele hoë lae naby en die dubbele laag hoë naby. die dbhlc is 'n lomp teken was twee kerse het dieselfde hoë of binne 'n baie klein hoeveelheid pitte maar die einde van die tweede kers het 'n laer lae gedruk. die dblhc is 'n positiewe teken was twee kerse het dieselfde lae binne 'n baie klein hoeveelheid pitte maar die einde van die tweede kers het 'n hoër hoë gedruk. Die ding wat ek lief te hê oor my handel is ek hou dit eenvoudig. in daardie PDFs julle het die grootste deel van my arsenaal te sien. Ek kyk vir 'n eenvoudige Opstellings wat gewoonlik net 1 kers maar soms is 2 kerse soos die dbhlc of dbhlc maar dis dit. natuurlik, drie is meer gevorderde dinge daar buite, maar as jy eenvoudig prys aksie en ondersteuning en weerstand as jy definatly suksesvolle kan raak by hierdie besigheid kan kombineer. met jou te praat later John wysig * die skadu area regs is die dubbele hoë lae naby maar dit het afgesny. En dit is nie die beste voorbeelde, maar ek wou om te sien hoe hulle lyk en soos met alles anders demo hulle eerste en sien hoe dit werk vir jou voor jy een rooi sent van jou geld te waag oor iets wat jy nie experianced in. Ek glo hier is ek probeer om die kombinasie Phil en John se ontleding gebruik. Aangeheg is die CADJPY 4HR grafiek. Beplan om lank, weens gaan Sommige Gratis MT4 Aanwysers Sommige Gratis MT4 Aanwysers Mods voel asseblief vry om hierdie draad beweeg as jy dink dit sou meer gepas iewers anders wees. Ek het gedink dat ek sou 'n paar van die aanwysers Ek geskape het of verander deel. Nee, ek is nie 'n ondernemer, i dont kode aanwysers / EAS vir geld en ek het niks om te verkoop. Hulle is niks besonder spesiale maar Ek het hulle nuttig by tye bevind. Die pinbar aanwyser is gedeel op 'n ander draad en ek ken 'n paar mense op die forum steeds gebruik (kan sien 'n paar van thehe kaarte hulle plaas sodat dit moet van 'n paar gebruik word). Daar is nog 'n pinbar aanduiding dat net wys pinbars dat 'n bewegende gemiddelde sny. Die DBHLC Indi is 'n ander prys aksie aanwyser en toon dubbele bar hoog / laag naby en dubbel bar lae / hoë naby setups. Die Stochastics pyle is 'n mooi een wat kruis van OB / os toon. Die RSI histogram is ook baie mooi (Ek haat kyk na die lyne sien van hulle werklik gekruis 50, die geskiedskrywing is 'n bietjie makliker om te kyk na). Ook as iemand ooit die TCCI aanwyser gebruik van die sanefx stelsel Ek het dit aangepas word om te vertoon as 'n histogram. Dis dit vir nou. Kan plaas 'n paar meer later. Double bar hoog, laer naby 'N Variasie op die buite bar het laer naby opstel net plaasgevind het op my 4 uur grafiek van die euro. Hierdie variasie is ingestel om my deur James16 op Forex Factory en lyk vir my na 'n opstel die moeite werd om kennis van te wees. Hier is 'n uitgezoem 4 uur grafiek (ongeveer 300 bars): 300 bars van die 4H Euro (Klik om te vergroot) Soos ons kan sien ons is in 'n stewige verslechtering neiging. Inzoomen in die onderste regterkantste hoek, kan ons hierdie opstelling te sien: Ingezoomd die DBHLC So, wat is die sielkunde van deelnemers aan die mark op hierdie tydstip? Ons het 'n groot stoot neer op lomp nuus aan die einde van die vorige week gehad. Die mark is nou stil te konsolideer en ek dink die slim geld is versprei oor die hele 1,1980, 1,2000 vlak. Dit kan gesien word deur weerstand teen sowat daardie prys. Smart geld plaas dik bied die voorkoming van aggressiewe bulle om die mark hoër te stoot. Dit is my lees van dit in elk geval en ek sou belangstel om te sien hoe die mark sal ontwikkel van hierdie punt wees. Die neem van die mark kort op die laagtepunt van die rooi kers uitgelig bo met 'n stop by 1,2000 sou my voorkeur inskrywing nou wees. Wat dink jy van hierdie analise? Terugblik op my kaarte 'n paar uur later en ek kan sien dat die mark is baie plat inderdaad met 'n balans te vind tussen bulle en bere. Die dbhlc opstel het nog nie gewerk het en as ek was in dié posisie vir die regte, sou ek die handel verlaat weens 'n gebrek aan belangstelling. Wanneer om 'n handelsmerk op, ek graag wou sien dat dit die een of ander manier te beweeg. Wapper rondom in 'n stywe reeks is nie 'n hoë waarskynlikheid handel. Hier is die opgedateerde grafiek met 'n 50% fib op: 4H grafiek van die euro (Klik om te vergroot) As ek 'n stop by 1,2000 gehad het dan sou gewees geaktiveer en ek sal uit sy met 'n verlies. Miskien moet ek raad James16 se geneem op hierdie handel en kyk vir meer samevloeiing. Hierdie pos beklemtoon vir my dat 'n bedryf moet word met samevloeiing. sodat die gewig van bewyse is ten gunste van 'n hoë waarskynlikheid handel. Dit handel kon uitgewerk. Maar dit het nie, want dit was 'n lae waarskynlikheid. Die beste ding om te doen sou gewees het om te wag (hoe dikwels hoor ons dat die raad van die voor?). 'N onderbreking van die onlangse laagtepunte of 'n saamtrek tot die blou skadu area sou gewees gebiede te kyk kort te gaan. Wat is spesiaal aan die blou gebied? Dit is 'n samevloeiing van die 50% fib van die laaste omstoot en 'n ondersteuningsgroep / weerstand spilpunt. Ek het besluit kort te gaan as gevolg van 'n geïsoleerde staander patroon en hulle laer waarskynlikheid in isolasie. Dit was 'n nuttige oefening vir my en gehamer in my gedagte dat samevloeiing van seine met die belangrikste tendens is die wag werd. Moenie ambagte te dwing. 28 Augustus 2014 USDCHF - pen af ​​top van onlangse boks, sodat ordentlike plek. Nie die beste soek pen, of het ons 'n spasie tussen die bokant van boks en prys voor retracing terug, so breek van pen is oor op die top van liggame van die vorige twee dae .. Pass USDCZK - Bullish buite bar met tendens - stoot teen die BRN 21 en die top van die boks - Pass. USDILS - Nog in kort, prys gemis teiken met 7 pitte (20 pit versprei by hierdie). Prys het pretty much waar verwag, en nou het lomp pinbar gegee met die onlangse beweeg, so sal beweeg stop af te breek van die pinbar en die top van boks gebied 3,5725. Dit lyk asof dit sal uiteindelik 'n oor 'n 110 pit verlies (indien stop treffer), hoewel oorspronklike stop is 250 so kon risiko tot 1,3% (met die aanvaarding 3% risiko op die handel) verminder van 3%. Lid sedert 22 Februarie 2010 2 poste guilut 29 April 2010 by 10:58 (geredigeer 29 April 2010 by 11:19) Hi Krysztau. Ongelukkig, Ek het geen blog of webwerf waar ek deel my idees. Maar ek kan jou vertel van my handel styl is gebaseer op 'n baie eenvoudige idees. Hier is 'n paar reëls wat ek probeer om respek: 1 - Geen aanwysers. Aanwysers vertel jou alles oor die verlede, niks oor die toekoms. 2 - Geen stelsel. Daar is geen stelsel wat sterker as jou brein kan wees. 3 - Vertrou op prys aksie, en veral op algemeen bekend patrone. pen bars, DBLHC / DBHLC, BEOVB / BUOVB 5 - Moet nooit toelaat dat 'n wenner op sy beurt in 'n verloorder. Ek het om presies te kry ek geld verloor probeer ingewikkelde stelsels en aanwysers. Dinge verander toe ek begin handel naak. Foutboodskap Hoe sal ons jou help om handel te kry Hoe sal ons jou help om Mirror handel handel forex mark te kry ThirdBrainFx wil jy gee die regte gereedskap om jou te laat Mirror handel te kry speel op die finansiële markte met Forex en Effektebeurs-indekse. Jy sal Mirror handel te maak met ons dank aan ons smart gereedskap deur Outomatiese handel. die gebruik van ons kennis aan ons seine wat goeie vertonings het outomaties volg sedert 2010 ThirdBrainFx is die top # 1 sein verskaffer vir dekades van Mirror handel s. 60'000 lewendige rekening gebruik ons ​​gedurende hierdie laaste (e) jaar (e) met miljarde dollar volgende ons strategieë. Ons is toegeken deur die Japannese Mirror handel Invast vir die akkuraatheid van ons sagteware. GravityFx. Ons bereken direkte sterkte van elke munt in die voorkant van ander geldeenhede en vertoon jou 'n "borrel grafiek" wat jou sal help om die regte geldeenheid op die oomblik om te speel met te vind Scalping strategie. gebruik Stormtrader om kopvel in die tendens wat jy opgespoor. Dit kan red jy 'n baie tyd deur die stuur van 'n baie van die handel in 'n minimum van tyd, sonder die noodsaaklikheid om te klik High Frequency Trading met ons 7 robotte wat kan verkry in sommige minute sommige% van jou balans. Stapel te stuur hulle en kyk! Bet op die goeie aandele met ons twee-daaglikse advies oor die aandelebeurs in Parys en Londen OOP JOU Persoonlike DEMO met slegs 'n telefoonnommer in 'n paar sekondes! Kern is die naam van ons platform. Hierdie instrument kan jy doen. outomatiese handel, hoë frekwensie handel, skraping, kry inligting oor aandele. Hierdie instrument is wat gebruik word met ons xStation toegang vir die handleiding handel, Alle hierdie instrument moet gebruik word saam met die xStation toegang wat jy die perfekte beheer van die handel gestuur via ons platform selfs al Nucleus alleen te kan gebruik gee.


No comments:

Post a Comment