Tuesday, September 27, 2016

Opsie bot software - die rekening terminator

OptionBot sagteware - Die rekening Terminator 30 Desember 2012 deur Bogdan G Volledige resensie van die OptionBot Trading Tool sagteware vir Binary Options 'N Paar dae gelede het ek begin om e-posse te ontvang van die een en enigste Keith Jones (skrywer van die "60 Seconds Wins Strategie"), die bevordering van nuwe handel sagteware. Ag, vreugde! Ek sal weer 'n ryk wees in no-time. Ek weet nie of die Opsie Bot sagteware is vervaardig deur hom of wat sy presiese rol in hierdie hele saak, maar hy is dit aan te beveel om my, vertel my dat hy maak tot $ 2K per uur ... Ok, wanneer die e - posse het regtig irriterende, het ek besluit om te klik op die skakel (optionbot). Toe begin die hele avontuur. Wat is OptionBot alles oor? Die ouens wat probeer om dit te verkoop vir my maak dat dit lyk soos dit is die beste ding sedert gesnyde brood, maar ons is nie gebore gister en ons glo nie alles lees ons op die internet. Ek het begin om die aanbieding video te kyk en my oë byna inloer uit my wentelbaan wanneer die man wat spreek het my vertel dat "... 3 pitte is nogal 'n groot sprong in geldterme ..." Dit is 'n idiotiese stelling. Om eerlik te wees, ek het nie regtig weet hoe om te reageer: lag of huil? Ek is oorspronklik 'n forex handelaar so ek geldeenhede weet en laat ek jou vertel, drie pitte is 'n baie klein beweging ... baie klein beweging. Dit is nie 'n tikfout; Ek benodig net om dit te herhaal. In elk geval, die sagteware kondig my deur 'n harmonie toe een van die 15 pare ontleed beweeg die "geweldige" n afstand van 3 pitte oor 'n tydperk van 15 minute en ek moet vinnig optree deur die plasing van 'n handelsmerk in die teenoorgestelde rigting. So as 'n paar beweeg 3 pitte, ek het 'n Put plaas en as die paar beweeg 3 pitte af, ek het 'n oproep te plaas. Die rigting van die beweging sal vertoon in die linker paneel van die sagteware in die vorm van 'n rooi of groen pyl en ek moet presies die teenoorgestelde handel te plaas (as ek sien 'n groen pyl Ek plaas 'n put en 'n oproep of 'n rooi pyl verskyn). Om eerlik te wees ek hierdie verwarrend vind. Ek is nie 'n programmeerder, maar ek dink dit sal 'n eenvoudige taak om die kleure te skakel vir hul sagteware so dit my vertel presies wat om te doen. Na alles, hulle beweer dat jy nie enige vorm van ervaring nodig en dat die sagteware is baie maklik om te gebruik. Ok, dit is nie baie moeilik om te onthou om die handel in die teenoorgestelde rigting te plaas, maar hoekom moet ek dink oor wat? Ok, so laat ons saam te vat wat die Opsie Bot vir ons doen: dit ons kennisgewings wanneer 'n skuif van 3 pitte kom voor in een van die 15 ontleed pare en dan moet ons 'n handelsmerk te plaas in die teenoorgestelde rigting ... vir hierdie hulle hef $ 97. Ouens, dit is verkeerd op so baie vlakke dat ek nie weet waar om te begin nie, maar ek sal dit gee my beste shot: Waarom OptionBot drink? Die beginsel agter die handel is plain stupid en heeltemal verkeerd van die begin af: 'n 3 pit skuif is onbelangrik, dit is 'n druppel in die emmer en ek sien absoluut geen rede waarom ek wil om handel te dryf in die teenoorgestelde rigting of selfs in dieselfde rigting. Geen handel moet gebaseer wees op 'n 3 pit beweeg. Die geld bestuur blyk te wees ontwerp om rekeninge vinnig en maklik te beëindig: hulle beveel aan dat ek oopmaak 5 rekeninge met 5 verskillende makelaars en dan kan ek direk vanaf die opsie Bot sagteware wissel tussen makelaars. Dit is 'n goeie toevoeging, Ek stem saam met dit nie, maar dan is die bom kom: hulle beveel aan dat ek "... nie meer as 25%" van my handel balans. O, my God! Jy weet wat dit beteken? Dat as ek verloor 4 agtereenvolgende ambagte, sal ek nie een blaas, maar VYF regte geld rekeninge ... Ek is sprakeloos en ek kan nie dink hoe iemand so iets kan verkoop. Om nog meer gaan in "suig" grondgebied, sal die opsie Bot webwerf bied 'n gratis 7 dae verhoor, en hoewel dit klink soos 'n goeie ding: as ek probeer om dit uit te pak, my antivirus program aangekondig vir my gesê dat Opsie Bot Installer. exe is 'n Win32: Malware-genl. Vir my is dit 'n virus en my cue om enige installasie van die sagteware te stop. Ek weet dit kan 'n vals alarm te wees, maar ek is nie bereid om dit te waag. Dit is soos iemand bied vir my 'n koning Cobra as 'n geskenk en sê vir my: "Dit kan jy byt, maar miskien sal jy gelukkig genoeg wees en nog steeds woon daarna" Ok, nie 7 dae gratis verhoor en geen slang vir my. Hoekom OptionBot nie drink? Nou dit is hier waar ek 'n harde tyd, want ek het nie 'n goeie redes waarom dit nie suig kan vind nie, maar ek gaan probeer. Iewers in die hele aanbieding, het hulle my vertel dat ek die 3 pit bedrag kan aanpas sodat die sagteware waarskuwings my net as my gewenste beweging plaasvind. Ok, dit is goed en miskien kan die gebruiker ander instellings wat eintlik 'n bietjie geld kan maak vind, maar 'n baie van die toets en papier handel is nodig om die instellings te vind. As die installasie lêer van die sagteware die virus ek praat nie sou bevat, met 'n gratis toets sal wonderlik wees. Miskien is jou antivirus sal nie op te spoor dit of miskien het jy is dapper genoeg om die installasie te laat, maar ek hoop regtig jy nie onnodige risiko's te neem. Die maklike gevolgtrekking Ek vermoed van die begin af dat 'n produk geadverteer deur Keith Jones sal óf maak my kwaad of maak my lag. Wel, hierdie een het my laat lag en dan het my kwaad, wat 'n eerste vir enige handel produk wat ek teëgekom het. Om te kategoriseer n 3 pit skuif as "massiewe sprong" is byna epiese en ek is seker my handelaar vriende sal 'n goeie lag uit dit te kry. Die hartseer en die struikelblok deel is dat die sagteware kos 97 dollar ... en my rekenaar ontdek dit as 'n virus. Hoekom moet ek betaal vir 'n virus wanneer hulle maklik gevind gratis ...? Ek vind geen logika agter die strategie wat gebruik word deur die sagteware en waarskynlik sou ek dit nie gebruik nie, selfs al was dit gratis. As jy nog steeds wil om dit te probeer, sou ek raai dat jy net papier handel wanneer jy 'n sein van die sagteware te kry.


No comments:

Post a Comment