Tuesday, September 27, 2016

Meta trader 4 binary options trading

Meta Trader 4 Binary Options Trading Meta Trader 4 is die gewildste forex platform op die mark en het 'n helfpul hulpmiddel vir die binêre opsies gemeenskap sowel. Met 'n klein agtergrond in Forex vind ek myself met behulp van hierdie verhandelingsplatform voortdurend. Dit help ook dat wanneer ek handel binêre opsies My fokus is oor die algemeen nog pare en nie kommoditeite of indekse. Ek gebruik MT4 saam met my vrye handel assistent en binêre opsies sagteware te sterk seine wat ek kan vertrou nie. Met dit gesê, vandag het ek gedink ek sou jou bekendstel aan Meta Trader 4 as jy hawe t gebruik dit en wys 'n paar van die basiese beginsels moet jy waarskynlik weet as jy gaan word met behulp van hierdie platform. Eerste dinge eerste, sal jy wil om te gaan op Google en soek vir MT4 en dan jou area. So ek sou soek vir iets soos MT4 New York, of noordooste om seker te maak dat ek 'n platform naby aan my plek. Dit sal verseker dat die prys voer is 'n vinnige en betroubare want daar gewen t so ver vir die data om te reis nie. Na die vind van die beste platform vir jou die volgende stap is om af te laai en te installeer. Dit is 'n baie eenvoudige proses as jy don t kry op jou eie manier en verwar jouself jy sal geen probleme hê nie. laat dit net in die standaard gids en jy gewen t loop in enige probleme. Sodra jy in MT4 wat jy sal hê om 'n rekening by die makelaar wat verband hou met MT4 skep. Jy sal nooit weer hoef te fondse met hierdie makelaar is dit bloot 'n demo rekening wat jy kan gebruik en toets met deponeer. My Binary Options MT4 TradeStation Dit is 'n video wat ek gedoen het in my eerste inkomste verslag van 2015. Ek wys hoe ek gebruik MT4 en watter rol dit speel in my binêre opsies handel. Organisering Meta Trader 4 Want Binary Options Die volgende stappe neem ek nadat ek my Meta Trader 4 tot die kaarte vir binêre opsies gebruik is organisatoriese. Jy sal sien dat daar 'n handvol van die opsies wat die top linkerkant van die bladsy (lêer, View, Insert, kaarte, gereedskap, Windows, Hulp). Dit is altyd 'n goeie idee om 'n geruime tyd te spandeer om deur hierdie opsies om te sien of daar is iets wat jy graag sou wou verander. Eerste ding wat ek sal doen, is om die opstel van my kaarte. So ek sal klik oog op die links bo en kliek dan op die mark horlosie. Dan sal ek wag op die binnekant van die mark horlosie venster en klik almal wys. Dit isnt iets wat jy hoef te doen, as jy sien die pare wat jy wil reeds gebruik in die mark kyk dan net begin om te klik op hulle en sleep dit na die oop area in die middel (dit is grys). Nadat ek al die kaarte wat ek wil trek in die grys area sal ek begin om die tydraamwerke Ek wil elke grafiek te wees. So ek sal klik oog op die links bo, dan gaan jy na nutsbalke en klik op periodisiteit (as dit kom nie t het 'n vinkje daarop). Sodra hierdie bar is beskikbaar gaan ek begin om te klik op elke afsonderlike grafiek en kliek dan op die verlangde tydperk, vir die stelsels wat ek gebruik en die ontleding Ek gebruik in die binêre opsies mark ek oor die algemeen fokus op die H1 en M5 tydsraamwerke. Die laaste organisatoriese stap ek in om my Meta Trader 4 opstel van binêre opsies is kliek op die venster by die boonste linker en dan op die teël Windows. Dit sal outomaties organiseer jou kaarte en vierkante hulle perfek in die middel van die skerm. MT4 Binary Options Instellings Na uiteindelik organiseer my kaarte die volgende ding wat ek doen is gaan na tools op die links bo en klik op opsies. Die eerste blad ek sal kyk na die blad MT4 Events, want ek wil om seker te maak dat ek m om pop-up waarskuwings en kennisgewings. Dit is omdat ek 'n baie binêre opsies handel sein sagteware en ek wil weet via klank waarskuwings wanneer 'n sein kom op my pad. So ek wil daardeur ingaan op die blad MT4 Events en kliek net in staat stel. Nog in die blad opsies gebied Ek sal skuif na die blad deskundige adviseurs en klik toelaat DLL invoer omdat al die binêre opsies handel stelsels wat ek gebruik wat MT4 gebruik DLL invoer vereis opgedateer seine te verskaf. Jy sal sien daar is 'n waarskuwing wat sê dit is potensieel gevaarlik, maar ek gebruik dit net met betroubare aansoek so dit is nie 'n bron van kommer vir my. Enige blad opsies is daar twee ander nuttige oortjies, die blad kennisgewings wat jy kan in staat stel om as jy wil hê dat die Forex of binêre opsies sagteware te stoot kennisgewings (SMS) te stuur na jou selfoon. Soortgelyk aan dié is die e-pos blad waar jy kan kry seine reg afgelewer by jou e-pos inboks. Ek hawe t getoets die druk kennisgewings, maar ek het gelees 'n paar artikels aanlyn en dit lyk asof dit is 'n redelik eenvoudige proses. Ek kan skryf 'n metode op hierdie in die toekoms. Ekstra MT4 Binary Options Wenke As jy wil hê dat die voorkoms van die grafiek te verander kan jy regs-kliek op die grafiek en klik eienskappe. Reg aan die bokant hier in MT4 sal jy agterkom dat daar vooraf gedefinieerde kleur skemas wat jy kan gebruik of jy kan die presiese kleure wat jy verkies kies. Daar is ook 3 verskillende tipes kaarte wat jy kan gebruik, lyn kaarte, bar kaarte in die gewildste kandelaar kaarte. Jy kan hierdie en Meta Trader 4 maklik verander deur te kliek op die opsie kaarte op die top en dan op kandelaars. As jy regtig wil om die kandelaars van naderby te bekyk dan regs-kliek op die grafiek weer en klik Klik op. Ek hoop dat jy 'n paar nuttige inligting oor Meta Trader 4 en hierdie artikel op voorwaarde dat jy met genoeg inligting om te begin met hierdie platform en begin om dit te gebruik in jou binêre opsies handel te leer.


No comments:

Post a Comment