Tuesday, September 27, 2016

Forex gt

MUSTANG Models Begin MSRP 1 $ 24,145 EPA-Est. MPG Stad / Hwy 2 17/28 EcoBoost FAST BACK Begin MSRP 1 $ 25,645 EPA-Est. MPG Stad / Hwy 2 22/31 V6 Convertible Begin MSRP 1 $ 29,645 EPA-Est. MPG Stad / Hwy 2 17/28 EcoBoost Premium FAST BACK Begin MSRP 1 $ 29,645 EPA-Est. MPG Stad / Hwy 2 22/31 GT FAST BACK Begin MSRP 1 $ 32,395 EPA-Est. MPG Stad / Hwy 2 15/25 EcoBoost Premium Convertible Begin MSRP 1 $ 35,145 EPA-Est. MPG Stad / Hwy 2 20/29 GT Premium FAST BACK Begin MSRP 1 $ 36,395 EPA-Est. MPG Stad / Hwy 2 15/25 GT Premium Convertible Begin MSRP 1 $ 41,895 EPA-Est. MPG Stad / Hwy 2 15/24 Shelby GT350 ® Begin MSRP 1 $ 47,795 EPA-Est. MPG Stad / Hwy 2 14/21 r met Ford se wedrenne erfenis, maar daar is 'n minder bekende, maar ewe ikoniese "halo" model wat die beste verteenwoordig die tegnologiese vermoëns van die merk: die eksotiese beperkte produksie Ford GT sportmotor. Aankoms in prototipe vorm net betyds vir Ford se Centennial viering in 2003, die Ford GT debut in 2004 as die moderne,-pad gaan interpretasie van die GT40 uithouvermoë renmotor wat klop Ferrari en gevee die 24 uur van Le Mans ras vier jaar in 'n ry van 1966-'69. Die ultra high-performance twee-sitplek Ford GT is vervaardig vanaf 2004 deur middel van 2006 en ten toon gestel baie gevorderde tegnologie, wat pas by sy $ 140,000 prys. Dit sported 'n aangejaagde-middel gemonteer V8-enjin, 'n aluminium-onderstel, Plasticiteit gevormde aluminium liggaam panele, 'n capless brandstof toevoeg, kruis-geboor Brembo-remme en 'n koolstof-vesel enjinbedekking. Nie net het hierdie eksotiese funksies ten toon te stel 'n tegnologiese tour de force, hulle gevorm het ook 'n visuele fees wanneer die groot agterste enjinbedekking geopen. Na klim binne - 'n proses wat ongemaklike deur die GT se uitgesproke deurrame wat goed uit te brei na die dak - die bestuurder en gelukkige passasiers geniet verbasend ruim hotel vir selfs 6-plus-voet. Die kajuit bied 'n bevredigende mengsel van ou en nuwe - die wye cluster meter met sentrum-gemonteer Tach, die rooi voorgereg knoppie, 'n metaal verskuiwing knop, groot skakel skakelaars en koolstof-vesel sitplekke jou te herinner aan sy meer primitief erfenis, terwyl die magnesium middelkonsole en verlig klimaat beheer leen 'n moderne en beskaafde touch. Soos jy kan verwag, agter sigbaarheid is 'n swak punt, maar dit is 'n trade-off ons het nie 'n probleem te aanvaar. Sodra die gang, maar wat ook al ergonomiese tekortkominge die GT kan so vinnig het verdwyn as die pad in sy truspieël. Verbasend, die rybaarheid en gebruikersvriendelikheid is nader aan dié van 'n tipiese sport coupe as 'n hoë-prestasie sportmotor. Die koppelaarpedaal en shifter glad funksioneer, die goed gebalanseerde stuur bied uitstekende terugvoering en die enjin bly beskaafde wanneer luier deur die verkeer. Maar die Ford GT kom regtig tot sy reg wanneer gedryf met gusto op die pad of by die baan, met striemende 3.5 sekondes 0-60-mph prestasie en 'n gerusstellende kombinasie van stabiliteit en vertroue in die plek van die tipiese senuweeagtigheid uitgestal deur 'n ander eksotiese. Soos ons gesê ons hersiening, "dink aan dit as 'n Viper-aangedrewe NSX met die daaglikse rybaarheid van 'n Corvette." Met ander woorde, die Ford GT is een van die mees bekwame motors wat ooit gemaak is, met ten-die-limiet maniere wat nie net 'n voordeel gee dit oor direkte mededingers, maar ook die vermoë om te kompeteer met Super kos baie meer. Mees onlangse Ford GT Die Ford GT 2006 aangebied in een trim vlak met net 'n handjievol van die beskikbare opsies. Dit bevat 'n aluminium-onderstel met dubbelmikvering skorsing, 18-duim voor en 19-duim agterwiele, spesiale hoë-spoed bande en 'n aangejaagde 5.4 liter aluminium V8-enjin om uit 550 perdekrag en 500 pond-voet van wringkrag deur 'n ses Spoed handratkas en 'n beperkte-glip ewenaar. Standaardtoerusting ingesluit HID hoofligte, lugreëling, sleutellose toegang, elektries beheerde vensters en 'n CD-klankstelsel. Eienaars kan kies vir 'n opgegradeerde McIntosh klankstelsel met vier-kanaal versterker, asook BBS vervalste aluminium wiele, rooi - of grys-geverfde rem calipers en 'n vollengte wedrenne streep. Twee spesiale uitgawe kleurskemas vir 2006 sluit in 'n Tungsten Grey buite wat 1-2-3 Le Mans oorwinning die oorspronklike GT40's in 1966 herdenk, en 'n Heritage Edition dat die blou en oranje kleure van die GT40 wat Le Mans in 1968 gewen featured en '69. Vorige weergawes van hierdie enkel-geslag voertuig is soortgelyk toegerus. Met 'n totale produksie van 'n skaduwee meer as 4000 eenhede, die meerderheid van die Ford GTS was 2005 en '06 modelle. Diegene inkopies doen vir 'n voorheen besit GT moet bewus wees dat sommige vroeë 2004 produksie modelle ervaar "tandekry" probleme op wat lek slange en geringe ongesteldhede by die elektriese en klimaat beheer stelsels. Ford het ook herinner aan 'n paar honderd van die eerste '04 produksie motors om potensieel gebrekkige skorsing beheer arms te vervang, en ook geïnspekteer en klagtes van enjin belangrikste seël olielekke aangespreek. Alhoewel hierdie vroeë probleme waarskynlik is reggestel, wil ons ons swaarverdiende geld in die rigting van 'n later model. 2016 Ford GT Le Mans Ontwikkel saam met Multimatic Motorsport, Roush Yates Engines, Michelin, Brembo en CGRFS, sal die GT renmotor sy spoor buiging in die 2016 Rolex 24 by Daytona voordat jy die volle skedule van beide die FIA ​​Wêreld Endurance Championship en die TUDOR Verenigde sportmotor kampioenskap . Nog belangriker, sal dit Ford se terugkeer na Le Mans merk presies 50 jaar nadat die GT40 behaal sy beroemde 1-2-3 in 1966. In teenstelling met sy vader al is, sal die nuwe GT meeding in die LM GTE Pro klas. Ontwikkeling van die GT racing program begin terug in 2013, toe Ford saam met Chip Ganassi Racing, wat ook die motors sal loop in die 2016 wedrenne seisoen. Hy het reeds gewen 17 groot toernooie, insluitend rasse by die Indy 500, 24 uur van Daytona, en Sebring, Chip Ganassi het ten doel om die 24 ure van Le Mans by sy trofee kamer. "Ons glo dat die Ford GT se vooruitgang in lugdinamika, lig-gewig (sic) en EcoBoost krag sal maak vir 'n dwingende renmotor wat weer kan meeding op 'n globale verhoog," sê FoMoCo hoof tegniese beampte Raj Nair. Opgedateer 2016/01/05: Ford Performance gedaal n nuwe video waarin hy beklemtoon bestuurders besetting vir die 2016 FIA Wêreld Endurance Championship (WEC). Marino Franchitti, Stefan Mücke, Olivier Pla en Andy Priaulx sal al agter die wiel van die splinternuwe GT en sal probeer om die titel vir Ford Chip Ganassi Racing wen. Treffer "speel" om te kyk wat doen hulle te sê het oor die komende kompetisie. Klik Lees meer oor die Ford GT Le Mans renmotor leer. 2017 Ford GT: The Star-Spangled, 600-plus-HP Hypercar! & Ldquo; Engineered om te gaan met eksotiese & rdquo; is hoe Ford beskeie verwys na sy donderslag 2015 Detroit Auto Show debuut, die GT hypercar. Die konsep & rsquo; s voorkoms wasn & rsquo; t 'n groot verrassing, soos ons maande gelede geleer dat Ford is die neem van 'n nuwe GT om Le Mans in 2016, en so 'n motor moet gehomologeerde. Maar as dit slinked op 'n stadium by Detroit & rsquo; s Joe Louis Arena, Ford gehou voed ons 'n gasheer van statistieke wat het ons kake oop te wyer deur die tweede. Dit packs meer as 600 perdekrag. Dit maak gebruik van vol koolstof-vesel konstruksie en bakpanele. Dit het aktiewe aërodinamika. Die nuwe GT is gereed om nie net te gaan met ander eksotiese, maar miskien ook hulle dwing om hul spel. Grand Theft Auto Show Krag kom nie van 'n aangejaagde V-8 as in die vorige GT. maar eerder Ford & rsquo; s volgende generasie-tweeling-turbo 3.5-liter EcoBoost V-6 engine. Ons doelwitte re belowe dit sal produseer & ldquo;. Meer as 600 perdekrag & rdquo; Ons het om te dink dat die GT & rsquo; s EcoBoost ses waarskynlik aandele ten minste 'n paar componentry met die nuwe 3,5 liter-EcoBoost V-6 in die 2017 F-150 Raptor. wat beteken dat dit moet baie wringkrag het; Ons doelwitte d verbintenis ten minste 500 lb-ft. So ver as wat ons kan vertel op hierdie punt, is daar geen baster componentry, geen ingewikkelde elektriese-hupstoot funksie, en geen kinetiese energie herstel stelsel, net suiwer, suiwer perdekrag van 'n vreeslik gas enjin voed die agterwiele deur 'n sewe-spoed dubbele koppelaar outomatiese ratkas. Koolstof-keramiek remme sleep die prototipe uit spoed, en 20-duim wiele toegedraai in Michelin Pilot Super Sport Cup 2 bande is getaak met die behoud van die motor vas aan die sypaadjie. Pragtige, Future-Dink Design Die nuwe Ford GT is 'n 600-perdekrag, tweeling-turbo, koolstof-vesel monster Begin by $ 477,950 DETROIT - Ford GT 2005 was 'n radikale herlaai van 'n '60 wedrenne ikoon, die GT40, so genoem omdat dit was slegs 40 duim lank. Tien jaar later, het die maatskappy is dit weer met nog 'n geestelike opvolger van die klassieke, 'n reboot deurspek met meer moderne tegnologie as ooit. Die grootste verandering is in die hart van die masjien: 'n nuwe, tweeling-turbo, 3.5 liter V-6 EcoBoost enjin het aan noord van 600 perdekrag bied. (Dit vergelyk baie gunstig met die 550 perdekrag aangejaagde V-8 in die laaste GT.) Die enjin is natuurlik gemonteer in die middel, agter die sitplekke om 'n ideale gewig balans bied. Dit beteken egter nie enige van die nuwerwets elektriese bied help hibriede stelsels wat ons gesien het in ander onlangse Super soos die Porsche 918 of McLaren P1. 2016 Ford GT is die mees sexy plaatmetaal in Detroit (foto's) (Krediet: Josh Miller / CNET) Konstruksie sal 'n mengsel van aluminium en koolstofvesel, met die voormalige waaruit die voorste en agterste subframes, laasgenoemde bestaan ​​uit die grootste deel van die res van die motor wees. insluitend die bakpanele. Belangriker as hul konstruksie is hul stilering, wat is eerlik stunning. Die nuwe GT is radikaal meer dramaties sny as sy voorganger, insluitend massiewe gapings in die agterste modderskerms wat net hoe styf dat EcoBoost V-6 is verpak. Josh Miller / CNET Voorlangs, toon 'n vet fascia baie rou, ongeverfde koolstofvesel, onderbreek deur moderne LED hoofligte. Die ikoniese tweeling lug winkels in die kap bly. Die agterste drukvlerk, intussen, is gesê ten volle aktief te wees, die verandering van sy blad en profiel wat gebaseer is op die voertuig se spoed en bestuurder insette. Die binnekant van die Ford GT. Ford Ford het nie veel van die binneland te wys, maar dit is gesê om 'n "F1-styl" stuurwiel wat knoppies bied vir al die nodige kontrole funksie. Die instrumentepaneel eschews insgelyks enige retro neigings, in plaas ten gunste van 'n ten volle instel en digitale skerm. Die Ford GT gaan produksie in 2016, en terwyl die maatskappy nie 'n wenk gegee het op pryse, dit is veilig om te sê dat die ding sal nie goedkoop wees. Die vorige GT treffer handelaars met 'n $ 140,000 prys en dikwels verkoop met 'n veel hoër premie, so moenie verbaas wees as hierdie een kom in selfs hoër. gedefinieer terme GT Beskerm ons, ons en ons gemiddelde die fasiliteerder van die aankoop van buitelandse valuta vir GT247.com kliënte. Jy en jou beteken die persoon aan wie die aansoek is beskikbaar. GFE en Gemagtigde Verkoper beteken Globale buitelandse valuta Edms (Bpk), en Gemagtigde handelaars met 'n beperkte Owerheid soos gemagtig deur die Suid-Afrikaanse Reserwebank. Deviesebeheerregulasies beteken regulasies deur die Suid-Afrikaanse Reserwebank in terme van artikel 9 van die geldeenheid en Exchange Act van 1933, insluitend alle beslissings en omsendbriewe van tyd tot tyd bepaal. Magtig handelaars met 'n beperkte Owerheid (ADLA) beteken 'n entiteit wat deur die Suid-Afrikaanse Reserwebank wat gemagtig is om te gaan in buitelandse valuta vir die uitsluitlike doel van die fasilitering van reis-verwante transaksies. Aankoop van buitelandse valuta Die Gemagtigde Verkoper is verantwoordelik vir die buitelandse valuta transaksie wat ten tyde van die aankoop gedoen. Enige persoon n inwoner van Suid-Afrika wat 18 jaar oud of ouer is en het 'n GT247.com rekening, internasionaal reis, kan die buitelandse valuta, onderhewig aan Deviesebeheerregulasies en beskikbare fondse in die GT247.com handel rekening te koop. GT te beskerm optree as die fasiliteerder / voorsteller van die transaksie tussen die partye dit wil sê GT247.com kliënt en Global buitelandse valuta Edms (Bpk). Jy stem saam en magtig dat alle betalings, insluitend enige gelde, een keer met GFE ooreengekom sal word af te trek van jou GT247.com Handelsrekening, welke bedrag aan die Gemagtigde Verkoper betaal sal word namens jou. Fooie dus gehef sal die beskikbare balans op jou GT247.com rekening te verminder. Wanneer jy buitelandse valuta te koop, moet jy geld in die geldeenheid wat jy by GFE gekies, 'n Gemagtigde verkoper in Suid-Afrika te koop. As jy nie 'n bestaande kliënt van die Gemagtigde Verkoper jy verstaan ​​en stem saam dat die Gemagtigde Verkoper is volgens wet verplig om te identifiseer en jou identiteit te verifieer. Die Gemagtigde verkoper is ook nodig om jou vervoermiddel, die datum van vertrek sowel as jou bestemming aan te teken. Jy moet die gemagtigde verkoper voorsien van 'n skriftelike onderneming dat die reis 'n aanvang neem binne 60 dae vanaf die datum waarop jy die kaart gekoop, wat jou buitelandse valuta van meer as die toepaslike perke nie sal koop, en dat in die geval van die vakasiereis gekanselleer, sal jy die beskikbare buitelandse valuta op jou kaart te verkoop binne 30 dae na kansellasie. In Suid-Afrika is daar beperkings op die bedrag van buitelandse valuta wat getref kan word uit die land toe vertrek op vakansie of besigheid. Hierdie beperkinge word bepaal deur die Suid-Afrikaanse Reserwebank en is vervat in die [Deviesebeheerregulasies.] Beperking van ons aanspreeklikheid Behalwe in die mate dat ons opgetree het met growwe nalatigheid of bedrieglike opset, ons is nie verantwoordelik of aanspreeklik gehou word vir julle: enige vertraging, versuim of weiering deur 'n handelaar om jou buitelandse valuta aanvaar, goedere en dienste wat jy gekoop het, insluitende 'n geskil met 'n handelaar oor sulke goedere en dienste, 'n mislukking stelsels of ander oorsake buite ons beheer of, enige verlore of gesteelde buitelandse valuta hoegenaamd nie. Klagtes en Geskilbeslegting Onderhewig aan die toepaslike wetgewing en die terme en voorwaardes soos uiteengesit in hierdie ooreenkoms, as jy 'n klagte of probleem met 'n handelaar of enige goedere en dienste gekoop, moet jy die dispuut direk skik met die handelaar. skorsing Ons is geregtig op die aankoop van buitelandse valuta te hou of te weier om 'n klag te magtig wanneer die beskikbare balans op jou handel rekening is onvoldoende, negatiewe, of waar ons vermoed dat 'n klag is bedrieglike, of nie voldoen aan die wet of hierdie ooreenkoms. Hierdie ooreenkoms sal voortgaan as ons een van hierdie aksies te neem. Skeiding Indien enige bepaling van hierdie ooreenkoms in stryd is met enige toepaslike wet of regulasie, sal daardie bepaling geag word verander of verwyder ten einde in ooreenstemming met die wet of regulasie nie. Dit sal geen invloed op ander verpligtinge van die partye wat sal voortgaan soos gewysig. wet Hierdie ooreenkoms is onderworpe aan die wette van die Republiek van Suid-Afrika en die howe van die Republiek van Suid-Afrika het regsbevoegdheid het. Voorwaardes van toepassing op die voorsiening van buitelandse valuta: Buitelandse valuta kan slegs gebruik word vir die doel waarvoor dit bedoel. 'N Passasier kaartjie moet uitgereik om die Reisiger of die naam van die grenspos waar die reisiger sal Suid-Afrika verlaat moet verkry word. Buitelandse valuta kan nie aan 'n voornemende reisiger meer as 60 dae voor die datum van vertrek voorsien. 'N Geldige paspoort moet voorsien word. Bewys van woonadres moet voorsien word. Die aansoek gedoen bedrag is in die jaarlikse reistoelae. Die reisiger moet bewus wees dat alle ongebruikte buitelandse valuta moet herverkoop aan 'n gemagtigde handelaar of ADLA binne 30 dae na terugkeer na Suid-Afrika gemaak word. Vrywaring GT247.com waarborg nie die akkuraatheid of volledigheid van GFE analise of enige inligting daarin vervat. In geen geval sal GT247.com aanspreeklik wees vir indirekte of toevallige, spesiale of gevolglike skade, ongeag of sodanige skade is voorsien of onvoorsiene. GT247.com sal gevrywaar en skadeloos gehou van enige aksies, eise, verrigtinge of laste met betrekking tot inligting en ontleding deur GFE. Enige kwotasie, aanduiding, kommunikasie of kennisgewing in enige vorm van die wisselkoers is bloot 'n aanduiding van sodanige koers op daardie tydstip, en is onderhewig aan verandering sonder kennisgewing en sal nie bindend op GT247.com, tensy skriftelik bevestig. Let verder vertragings kan voorkom as gevolg van Valutabeheer prosedures en GT247.com is nie aanspreeklik vir enige eise, verliese en / of skade wat veroorsaak word deur enige vertragings wat daaruit voortspruit nie. Hierdie vrywaring en skadeloosstelling 'n voortdurende disclaimer en vrywaring wees. verklaring Terwyl ons voortdurend daarna streef om 'n diens wat bedoel is om jou ervaring so maklik en gerieflik as moontlik te maak bied, is ons wetlik verplig om inligting ontvang van kliënte te verifieer - beide nuwe en bestaande. Deur verdere uitstroom, erken jy dat jy die terme en voorwaardes gelees het en daarmee tevrede wees van die inhoud. Voltooi asseblief die sekuriteit tjek toegang www. fordgt. org Hoekom moet ek 'n CAPTCHA voltooi? Die voltooiing van die CAPTCHA bewys jy 'n menslike en gee jou tydelike toegang tot die web eiendom. Wat kan ek doen om dit in die toekoms te voorkom? As jy op 'n persoonlike verband, soos by die huis het, kan jy 'n anti-virus scan hardloop op jou selfoon om seker te maak dit is nie besmet is met malware. As jy by 'n kantoor of gedeelde netwerk, kan jy die netwerk administrateur vra om 'n skandering oor die netwerk op soek na wangekonfigureer of besmet toestelle uit te voer. CloudFlare Ray ID: 26824fdf7a4e28fc & bull; Jou IP. 78.109.24.111 & bull; Prestasie & amp; sekuriteit deur CloudFlare Maak 'n rekening Open 'n Plaaslike (ZAR) Handelsrekening - Toekomstige Trader Gratis Demo Handelsrekening Open 'n gratis 28-dag demo rekening en oefen met R100 000 dummy kontant voordat jy begin handel met die werklike kontant totdat jy die hang van dit. Open 'n demo rekening en gt; By die opening van 'n rekening online, sal jy gevra word vir: Persoonlike inligting, Tipe handel rekening, Bankbesonderhede en, Rekening voorkeure. Registreer Online & gt; Jy hoef nie aan enige fisiese dokumentasie voordat jy kan begin handel. Na die opening van die rekening, sal jy twee weke moet die vereiste FICA dokumente in te dien. As jy 'n bestaande GT247.com kliënt en het geldige FICA dokumente binne die afgelope 3 jaar ingedien is, kan jy nie nodig het om dit weer te stuur. Bevestig asseblief u FICA status met die kliënt Betrekkinge span ter wille opening per telefoon +27 (0) 87 940 6106 of e-pos info@gt247.com. Kredietkaart deposito's, met 'n minimum van R500 sal onmiddellik weerspieël in jou handel rekening. Jy kan ook jou rekening via EFT te finansier, maar hierdie bedrae sal slegs weerspieël wanneer hulle op die GT247.com bankstaat verskyn. Tjek deposito kan tot 10 dae neem om te besin. Jou rekening sal tydelik gedeaktiveer indien dit nie binne 28 dae van die opening befonds. Mees onlangse Spesifikasies RWD. 02/02-passasier, Coupe Lees die jongste Ford GT Review Wedergebore te Begin: 2005 Ford GT Met sy pragtige nuwe 2005 GT, Ford reincarnates n Le Mans legende vir die straat - en weereens steel wortels van die pronk perd Met sy pragtige nuwe 2005 GT, Ford reincarnates n Le Mans legende vir die straat - en weereens steel wortels van die pronk perd Deel die artikel in: Die gordyn van oggendmis dat die renbaan shrouds begin styg. Dan Gurney, terug in die kuipe ná sy skof ry die motor, bied my 'n paar terugvoer voordat ek die wiel te neem: "Die onderstel voel baie gebalanseerde en voorspelbare daar buite. Dit is met julle al die pad. "As ek brand die groot V-8-enjin en draai myself in die lae-geslinger wedrenne stoel, uit die put muur span baas Carroll Shelby gee my 'n entoesiastiese thumbs up. Ek glip die bonkige shifter in eerste en brul weg, die 500-perdekrag-enjin agter my pinning my valhelm terug en vul van my ore met die gemeganiseerde geraas van agt verskeurende silinders smul aan al-jy-kan-eet porsies van brandstof en lug. Soos ek ophef op die baan, 'n suster motor flitse deur teen 120 myl per uur, 'n vervaging van scoops en fakkels en wedrenne strepe en dat onmiskenbaar, ongekende Ford GT40 profiel. Mmmmm, dis 'n heerlike droom: Ek ry vir Ford by Le Mans in 1966, die eerste van vier agtereenvolgende jare wat glad GTS die maatskappy se whupped fancy fannies Ferrari se aan die wêreld se voorste uithouvermoë-wedrenne gebeurtenis ... Behalwe dat ek nie droom. Dit is beslis nie 1966-nêrens kan ek sien 'n plakkaat van Raquel Welch hoofrol in "n miljoen jaar vC" En, te oordeel aan die opvallende gebrek aan mense praat Frans of slaap op die grond, dit is nie Le Mans, óf ( dit is eintlik Laguna Seca, naby Monterey, Kalifornië). Anders, hierdie kan maklik die Circuit de la Sarthe in 1966. Die voormalige Grand Prix kampioen, GT40 vlieënier, en Le Mans wenner Dan Gurney is hier alles reg. So is Carroll Shelby, befaamde Cobra skepper en hoof van die oorspronklike GT40 inspanning, en legendariese racer Lloyd Ruby, wat ook gejaag GT40s by Le Mans en het baie van ontwikkeling toets die span se. Dit is die motor wat ek ry wat maak die Le Mans illusie voltooi. Voorhande aan Laguna is drie pragtige Ford GTS, prototipes van merkwaardige nuwe GT 40 geïnspireer supermotor die outeur se. Hierdie lente, sal Ford begin met die verkoop GTS tot ongeveer 1500 gelukkige individue per jaar, op 'n plakker verwag om in te kom op net onder $ 150,000-'n prys wat ongetwyfeld Henry Ford reguit sou gestuur het om Betty Ford. Maar die GT is meer as net 'n sportmotor: Dit is 'n hoë-spoed, hoë-profiel verklaring dat die Ford Motor Company is weer uit op die wêreld se beste te neem. Teen hierdie tyd weet jy die GT storie: Ford bring GT40 renmotor terug na die lewe as streetgoing konsep motor vir 2002 Auto Show, skare begin skuim om kollektiewe mond, William Clay "Bill" Ford sê: "Ons gotta bou hierdie ding." Toe hy maak 'n klein addisionele versoek: "Ek wil die motor te ry in 15 maande." Dat die GT-span gelewer op so 'n skynbaar onmoontlike skedule dien as bewys van die vaardighede en toewyding van sy 30 uitgesoekte lede. Van dag een af, die GT-span vertoon 'n byna fanatiese obsessie met die doen van die motor reg. Net een voorbeeld: Eerder as om te ly die vernedering te sien 'n vroeë prototipe sirkel die toetsbaan geverf in gebruiklike plat-swart, ingenieurswese toesighouer Hoender Ewing snuck die bakpanele huis-stuk vir stuk, nag in die nag-en geverf hulle rooi in sy eie garage. Ewing se vrou geskape selfs gladde "Ford GT" grafiese vir die motor. Die passie agter die GT toon. Die drie prototipes in die kuipe by Laguna Seca, min of meer 90 persent gefinaliseer, bewys dat die GT is nie net 'n stilering oefening vir die ondersteuners van retro drag. In plaas daarvan, die GT is 'n moderne supermotor in eie reg. "Ons het beslis 'n teiken voertuig in gedagte wanneer die bou van die GT," sê Neil Ressler, 'n voormalige Ford vise-president van semi-aftrede mislei deur Bill Ford homself te raadpleeg oor die GT-program. "Die Ferrari 360 Modena. Ons dink ons ​​het wat dit neem om te klop Ferrari-weer. " In die algemeen uitleg, die GT en die 360 ​​is merkwaardig soortgelyk. Beide motors funksie liggewig aluminium ruimte-raamstrukture dra aluminium liggaam panele ( "Ons struktuur is weg stywer as die Ferrari se," glimlag GT voortou ingenieur Neil Hannemann, wat in die vorige poste ook gewerk aan die Viper en die Saleen S7). Soos die 360, die GT beskik ook oor 'n middel gemonteer, all-aluminium, tweeling-cam V-8 gepaar met 'n standerd ses-handratkas-maar dit is waar die kragbron ooreenkomste eindig. In teenstelling met die 360 ​​se normaal geaspireerde 3,6 liter-eenheid, wat 395 perdekrag en 'n skreeuende 8500-rpm Redline, die GT se V-8 brul met 5.4 liter verplasing spog en asemhaal krag gevoed lug van 'n skroef-tipe superaanjaer met lug-tot water tussenverkoeler. Hoewel die enjin is gebaseer op 'n Lincoln Navigator 5.4 liter-blok tweaked deur jarelange Ford assosieer Roush Industries, 85 persent van sy resiprokerende dele is uniek aan die GT. Die resultaat: 500 perdekrag by 6000 rpm en 500 pond-voet van wringkrag teen 4500. Op die baan, die GT se versnelling is inspirerende; paar-indien enige-sportmotors in die wêreld kan dit outgun sal wees. Met 'n teiken randsteen gewig van ongeveer 3300 pond, ses goed gespasieer ratverhoudings, en die vastrap wat deur sy mid-enjin uitleg (vastrapbeheer sal nie aangebied word), moet die GT in staat wees om sprint 0-60 mph in 'n kokend 3.7 sekondes of selfs minder vinniger as die Viper. Getrou aan sy Le Mans erfenis, sal die GT ernstige bene het ook: Top spoed moet 200 myl nader per uur. Die GT-enjin is so buigsaam as 'Cirque du Soleil performer, gelukkig hard trek uit lae toere en laai sy 6500-rpm Redline met 'n gladde geloei. Miskien ook glad: Hoewel dit klink pikant wanneer wond op die renbaan, tydens meer besadigde ry die GT se V-8 is kort op gehoor vermaak ( 'n daad van die Ferrari 360 voer tot perfeksie). "Die produksie motor sal 'n bietjie meer sis in sy uitlaat nie," sê Chris Theodore, vise-president van vooraf produk skepping en een van die skeppers van die GT-projek. Die GT se Ricardo-afkomstig sesgang-voel gerusstellend soliede op volle kantel op die baan, maar in die stad is dit 'n bietjie clunky. Hannemann beloof verdere verfynings aan die koppeling voor produksie. Die tweeling-plaat koppelaar hanteer alle 500 pond-voet van wringkrag met verbasend lig pedaal moeite-trouens, dit is amper te lig. Die koppelaar ontkoppel so vinnig dit vang dikwels jou regtervoet nog steeds op die versneller, wat veroorsaak dat 'n kort skans van toere gedurende upshifts. Weereens, Hannemann sê dis op die lys van beplande veranderinge. Geen verbeterings wat nodig is vir die stuur; dis skouspelagtige. Positiewe on-sentrum gevoel, vinnige off-sentrum reaksie, 'n uitstekende terugvoer, poging net effens aan die ligte kant-dis 'n verrassing om die GT voer met so 'n fyn leiding. En die mens, nie die GT volg jou lei. Die wye houding, vlezig Goodyear F1 Eagles (18 duim voorlangs, 19 in die rug), en al-aluminium dubbelmikvering skorsing kombineer om 'n verstommende houvas te lewer op die aarde. Ons sal nie enige finale uitsprake te maak totdat ons 'n produksie motor ontvang vir die toets, maar op grond van ons spoor ry wil ons sê die GT moet meer as 1,0 g van draaie greep te lewer. Die GT is benigne en voorspelbaar op sy grense hantering, te-dit gly geleidelik as gestoot om dit te doen en oor die algemeen is baie makliker om hard te ry as die Ferrari 360 (wat ook op die hand vir rug-aan-rug vergelykings). Selfs in 'n hoë-g draaie, die GT magte deur met verdienste min bakrol. Die remme sal jou eyeballs spat op die voorruit. Al vier hoeke dra monsteragtige Brembo kruis-geboor en geventileerde skywe met vier-suier beenstutte; 'n vier-kanaal anti-slot stelsel is ook standaard. Nie een keer tydens ons spoor dryf het die bande selfs wenk van vervaag. In teenstelling met baie motors wat spruit uit vet motor-show konsepte, die GT lyk sensasionele. Die produksie-gereed ontwerp het nie een van pizzazz die show motor se verlore. Trouens, in 'n oogopslag die GT lyk byna identies aan die glorieryke 1966 GT 40 Mark II kan toepas dat dit ten spyte van die inspirasie vir die feit dat die GT is eintlik vier duim langer en 'n paar 18 duim langer as die renmotor. Krediet GT hoofontwerper Camilo Pardo, wat beide die konsep en produksie motors geskryfde en, tesame met die tegniese span, bestuur briljant om sulke uitdagings aan te pak as die transformasie van die show se motor spoel kantvensters in volle funksionele rol-down glas-sonder die skraal gebou profiel vernietig . Die GT-span oorwin ook die GT40 se ontstellende hoë-spoed hysbak deur die inlywing van aerodinamiese tweaked (insluitend 'n onderkant splitter en 'n agterste lip spoiler) wat eintlik produseer sowat 250 pond van afwaartse druk op spoed. Die GT is so dramaties binne as dit buite. Jy sit laag in die motor, omring deur groot meters (die groot speedo is af na die heel regs), gesmeer metaal trim, koel skakel skakelaars, 'n knoppies voorgereg en 'n sensasionele, klein deursnee driespeek-stuurwiel. Sigbaarheid is nie 'n groot-die A-pilare blok die oog op die voorkant kwartale-maar ons het erger ervaar in ander eksotiese motors. Standaardtoerusting sluit in 'n enkel-CD klankstelsel ( 'n hoë-end Macintosh stereo sal opsioneel wees), plus so verwagte geriewe soos lugversorging en elektriese vensters en slotte. Dubbele lugsakke is ook standaard. Die kant deure oop met die druk van 'n klein knoppie; Gelukkig het die GT-span die dramatiese vorm van deure die oorspronklike GT40's, wat toe oopgemaak neem groot dele van die dak met hulle behou. Hul unieke kontoere sal ongetwyfeld vermorsel 'n paar koppe en maak die verlaat van die motor in stywe kwartale 'n uitdaging, maar hey, sou jy nie eerder goed lyk? Ek sal myself knyp, maar nou Ek is besig plummeting af gevierde Kurk Trekker Laguna Seca se die GT se bande scrabbling vir greep as die groot V-8 stoot my weer terug deur die tyd. Ek het nog amper kan dit nie glo nie: Dit is regtig 'n droom wat waar geword. As 'n seuntjie, gebou Ek modelle van die oh-so-koel GT40; nou is ek ry 'n moderne reïnkarnasie van die motor wat net so haastig soos die oorspronklike lyk en spog met genoeg prestasie om 'n Ferrari hinniken in alarm te maak. En Ford is eintlik van plan om die Amerikaanse skoonheid te koop aangebied in 'n paar kort maande. As ons almal droom, iemand druk op die snooze knoppie-vinnig. En as jy hou van wat jy hier sien, wees seker dat jy check ons ​​eksklusiewe aanlyn gallery klem bykomende glans fotografie en aflaaibare agtergronde van die Ford GT 2005. Mees onlangse Spesifikasies RWD. 02/02-passasier, Coupe Jou Move, Ford: Galpin Auto Sport te bou 1000-HP Ford GT Opvolger Deel die artikel in: Galpin Auto Sport president Beau Boeckmann planne aangekondig om 'n nie-amptelike opvolger van die Ford GT supermotor te bou tydens die 2012 LA Auto Show. As gebou, sou die voorgestelde supermotor genoem die GTR-1. Ons vriende by Hot Rod geleer 'n paar nuwe inligting oor Galpinâ ???? se jongste skepping, wat hoop om voort te gaan waar die Ford GT opgehou het. Die GTR-1 sal gegrond wees op die 2005-2006 Ford GT. met die doel om die supermotor up to date. Die idee is om dit te laat lyk asof die model nooit produksie gelaat. As sodanig, sal die GTR-1 ontvang unieke bakwerk hand-vervaardigde van aluminium of koolstofvesel, saam met 'n moderne binneland. Galpin beplan om 1000 HP vir die GTR-1. alhoewel daar geen drive train besonderhede vrygelaat. Benewens die hoë-uitset-enjin, kan jy ook reken op 'n bijgestemd skorsing. Galpin beplan om die GTR-1 te bou om te bestel, so verwag persona om deel van die pakket wees. Op grond van die deur die maatskappy verskaf weergawes, die top-geheime GTR-1 is nog 'n manier weg van 'n produksie werklikheid. Dink jy die Galpin Auto Sport GTR-1 het 'n kans om die produksie? Sal dit nie-amptelike opvolger vul die Ford GT leemte of doen die blou ovaal behoefte om 'n werklike opvolger te bou. Deel onder jou gedagtes.


No comments:

Post a Comment