Tuesday, September 27, 2016

Forex tf h4

3MA + WPR stelsel Trading aanwysers - EMO 5 (Swart), EMO 11 (Blue), EMO 50 (Groen) + opsionele WRP stelsel Forex pare - al TF (tydraamwerk) - H1, H4 Makelaar - iemand wat Meta Trader 4 platform of ander bied Win Rantsoen - 85% Prys - Gratis Dit handel stelsel is 'n tendens volgende, waarvan 3 EMO se gebruik met vlakke (50, -50) en ook WPR Slow filter. WPR Slow Filter is nie nodig nie, maar dit kan nuttig wees. Entry Reëls: Wanneer om te koop. Die reëls vir 'n lang inskrywing is dat ons moet sien op die grafiek 'n sterk uptrend. Ons moet EMA50 (Groen) en EMO 11 (Blue) beide vertikaal wys op sien. Die volgende reël is dat EMO 5 (Swart) moet bo EMO 11 (Blou) en EMO 11 tot bo EMO 50 (Green). Wanneer die term toon dat en ons het hierdie handelstoestande, sal ons weet dat die tendens is lomp. Ons kan koop inskrywing weer maak, wanneer die prys terug te val en raak EMA50 (Green). Jy kan ook gebruik WRP Filter om die tendens met 'n rooi bar verkoop seine bevestig. Die wins teiken kan wees 40 pitte. Stop verlies kan by geplaas word - 40 pitte en jy kan dit te skuif met die prys. Wanneer om te verkoop? Ons moet sien dat die prys is in verslechtering neiging. EMO 50 en EMO 11 moet afbeweeg, EMO 5 moet wees onder EMO 11, en EMA11 moet onder EMO 50. Hierdie toestande gee ons 'n sein te verkoop. Ons kan die tendens volg, tot aan die einde met sleep stop verlies. 4EMA-kanaal Forex System Trading aanwysers - 4 EMO (Brown), 12 EMO (Turquoise), 26 EMO (Violet), 50 EMO (Red) + EMO CHANNEL Geel (. Jy kan Sjabloon lêer aflaai tpl lêer in die einde van hierdie inhoud) Forex pare - al TF (tydraamwerk) - H4 of Daily Dit handel stelsel moet gebruik word met tydraamwerk H4 of Daily. Met hierdie sjabloon van aanwysers, kan jy handel soveel munt pare as wat jy wil. Dit sal saam met elke makelaar wat Meta Trader 4 platform bied vir verhandeling. Met hierdie strategie, kan jy wanneer vind om lang of kort, hoe om die inskrywings en uitgange te maak. Hierdie stelsel gebruik aanwysers handel 4 EMO (Brown), 12 EMO (Turquoise), 23 EMO (Violet), 50 EMO (Red) + EMO CHANNEL Geel. Hierdie bewegende gemiddeldes te bereken van die sluiting van pryse die geldeenheid se en wys jy wanneer die markseine gee, as jy net jou setups van die ambagte kan skep. So hier is meer inligting oor die aanwysers opstel: - Volg die EMAS-50, 4, 12 en 23-bar van die sluiting van pryse die geldeenheid se. - Volg die 50 EMO van die band sluit. - Volg die 10 EMO van hoogtepunte en 'n 10-bar EMO van laagtepunte. MT4 Chart met "4EMA-kanaal Trading System": So wanneer 'n lang inskrywing posisies of kort inskrywing maak? Entry Reëls: Lang bestellings te maak. moet jy die 4 EMO (Brown) om groter as wat dit was een bar gelede, wees volg vir die 12-bar EMO (Turquoise) hierbo 23-bar EMO (Violet) te wees, vir die 50-bar EMO (Red) en naby prys bo die EMO 10 (Geel) van hoogtepunte. Kort bestellings te maak. moet jy die 4 EMO (Brown) volg om minder as wat dit was een bar gelede, vir die 12-bar EMO (Turquoise) te wees onder die 23-bar EMO (Violet), en vir die 50-bar EMO (Red) en naby prys laer as die EMO 10 (Geel) Lae. Stop Loss kan word, wanneer die prys raak EMO 50 (rooi). Neem Wins kan teiken rondom 60 pitte euro / dollar, 70 pitte GBP / USD 4H Tydraamwerk vir Daily tyd 200pips euro / dollar. 250 pitte GBP / USD (aanbeveel). So hier is die prentjie voorbeeld hoe regtig werk geloei 4 EMO en Channel handel stelsel: Hierdie stelsel kan baie goed werk vir 'n lang termyn handel, kan jy 'n klomp pitte maak. Jy moet net die aanwysers en die goeie manier om jou stop verlies en teiken gestel volg. 50 EMO (RED) is 'n groot faktor in hierdie stelsel, so dit moet nuttig wees vir almal. Om die stelsel te installeer, moet jy die TPL lêer af te laai en die sjabloon te heg aan jou Meta Trader 4 platform. Ichimoku aanwyser analise: GBP / USD en Gold Ichimoku aanwyser analise op 23 Desember 2015 GBP USD "Pond - dollar" GBPUSD, TF H4. Aanwyser seine: Tenkan en Kijun saamgesmelt onder die Kumo (1), die wolk dalings (2), die Chinkou Sloerende is amper op die grafiek. Jy kan verwag dat weerstand van die onderkant van die wolk en die prys om te probeer om 'n vastrapplek bo dit. Goud "Gold" XAUUSD, TF H4. Aanwyser seine: Tenkan en Kijun is onder die invloed van die "goue kruis" (1), Tenkan wys af, die wolk styg (2), Chinkou Sloerende is op die grafiek, die prys is in die Tenkan-Kijun kanaal. Jy kan verwag dat die ondersteuning van Kijun en stygende pryse. Oorspronklik gepos deur Alpin Ek het net begin V.3 vanoggend op demo ACC EURUSD TF H4 verstek. Hierdie baba maak 2 ambagte al wen, het 28 pitte in net 10 - 15 minute elk handel. Dit is die mees ongelooflike EA ek ooit sien. Ek wou bedank al die mense wat betrokke met hierdie EA, spesiaal Spider4896 en ienaplinsky. Ek het net voorstel, hoe oor die byvoeging van dinamiese sleep punt om die wins te maksimeer. En hoe oor kombineer dit met martingale, want ek dink nie hierdie baba kan twee keer geklop in 'n ry. So wanneer ons reeds oop handel en die mark die ander rigting deur xx pitte hardloop (laat sê 15 pitte) en ons het 'n ander inskrywing sein (dieselfde tipe) en dan die ander handel met groter baie oop ons (miskien twee keer). Môre Ek gaan hardloop v.5 op demo rek. As alles is OK vandeesweek dan ek gaan hardloop hierdie baba Live. Dankie ouens. Dankie Alpin, Ek het net soos die RSI so ek wou eintlik om te sien wat ons kan doen met hierdie EA. Tot dusver my lewe en demo rekeninge doen baie goed. Ons het net nodig om 'n verlore handel sien al ongelukkig om werklik te sien of hierdie EA kan herstel. Maak asseblief seker dat jy uitvind jou SL en TP soos ek gesê om ienaplinsky want ons kan verskil op reuslts op backtests. Soos vir die Martingale ek eintlik gekombineer wat met hierdie EA, maar het nie wil dit baie, want ek 'n baie slegte ervarings met Martingale tipe EAS gehad het. Vir nou deur 'n persoonlike keuse sou ek liewer by MagicRSI V5 en net een of twee ambagte oop. Deur net die gebruik van een of twee transaksies op 'n tyd groter baie grootte gebruik kan word. Matingale jy sal beperk word op die baie grootte van die begin af op grond van die kamer wat nodig is om jou te laat jou marge groei hoewel ppl doen verkies dat somtimes. Dinamiese sleep stop ek ook besig met 'n paar vriende sedert jou reg dit kan help om uit die huidige opstelling. Ek sal 'n paar meer tyd kom hierdie naweek aan dat die opstel van so totdat voltooi dan MagicRSI V5 is nou ek is op die oomblik. Baie dankie aan almal wat gehelp het met hierdie EA! Aanwyser - Massiewe Forex Wins MassiveForexProfit sagteware Massiewe Forex Wins - aanwyser van 2014 jaar van Karl Dittmann. Na die installasie van hierdie aanwyser Kleurvolle koop / verkoop Arrows wys die krag van elke handel (swak of sterk) Tydperk (TF) - M5 - H4 Forex pare - 'n Platform - MT4 Trading styl - tendens inficator Screenshots MT4 grafiek met MassiveForexProfit: EURUSD M15 3 ambagte al die wenners! ----- 2 ambagte - Geen verliese - USDJPY H1: ---- Ichimoku aanwyser analise: GBP / USD, Gold Ichimoku aanwyser ontleding vir 17 Julie 2015 GBP USD "Pound dollar" GBPUSD, TF H4. Aanwyser seine: Tenkan en Kijun is onder die invloed van die "goue kruis" (1), Kumo styg (2), die agter Chinkou lyn bo die grafiek, en die prys is op die dag Kijun. Ons kan verwag ondersteuning van Kijun en weerstand van die weeklikse Senkou A. Goud "Gold" XAUUSD, TF H4. Tenkan en Kijun na konvergensie (1) onder die invloed van die "Dooie Kruis" gebly het, Tenkan wys af, die Ichimoku wolk gaan voort om te daal (2), die agter Chinkou aanwyser lyn is onder die grafiek. In die kort termyn kan ons verwag dat weerstand van Tenkan en 'n afname in die prys. "H1 High laag onder aanwyser" Review As jy wil sukses in forex valuta handel te bereik, is dit noodsaaklik om talle buitelandse valuta metodes korrek verstaan. Die buitelandse valuta teken sluit 'n aantal inligting faktore wat daaraan gewoond is om aksies binne buitelandse valuta voorspel. Op hierdie bladsy vind jy in staat is om 'n blik op tipies die gewildste gespesialiseerde teken van die buitelandse valuta met die naam "H1 High laag onder aanwyser" sowel as leer om jou persoonlike sowel as veranderde gespesialiseerde teken skep. Klik hier om 'n nuwe handelsmerk Tool en strategie vir gratis aflaai 3 Vlak ZZ Semafore Trading System EA nodig Ek het 'n groot fan van die 3 Vlak ZZ Semafore Indi vir MT4 is en gebruik dit as my primêre handel stelsel en het gevind dat dit uiters betroubaar en winsgewend te maak. Ek sou versot op 'n EA het vir my stelsel sodat ek my handel kan outomatiseer en nie hoef te staar na die skerm vir 16 uur per dag! J Die manier waarop ek handel die 3-vlak semafore is dit: Dit is duidelik dat ek nie handel die Semafor in zigzag mode as dit net selfmoord sou wees, aangesien die No.3 semafore beweeg na nuwe hoogtes / laagtepunte in 'n sterk tendens. Wat ek doen, is handel die hoër hoë of lae lae semafores, een op 'n slag. So, na 'n 3 semafore, ek wag vir 'n paar van 1 semafores te druk, dan die handel wanneer die NO2 semafore vervang nie 1 en uitgang by die eerste nadeel betree ek (Ek handel eers een semafore op 'n tyd, in die geval van die tendens skakel en gaan na die ander kant, net omdat ek 'n versigtige handelaar en onttrekkings maak my baie senuweeagtig). Daarna het ek wag vir die tendens om die NO2 semafore oortref, betree die handel, en wag vir die NO3 semafore om op te daag. Ek bly in die handel totdat die eerste ommekeer. Ek gebruik 'n Nonlag MA tesame met Trix vir my uitgange. Dit is 'n uiters eenvoudige, betroubare en winsgewende manier om handel te dryf. Ek gebruik altyd die laaste paar hoë / lae semafores as my maatstaf; Maak nie saak of hulle is no1, NO2, of NO3 semafores. Byvoorbeeld, as die laaste semafore was 'n NO3, ek sou nog steeds handel dit as die tendens oortref dit en ry die tendens tot 'n nuwe NO3 semafore gevorm en uitgang op die ommekeer, gelei deur Nonlag Ma en Trix. Op hierdie manier kan ek byna al die skuiwe te vang. Hierdie stelsel kan gebruik word in alle tydsraamwerke met al die pare, maar ek verkies die 5M TF. Nou lees ek in een van die forums wat 'n EA nie gebou kan word vir die semafore Indi omdat dit "repaints", maar die manier waarop ek handel nie, "oorverf" is nie 'n probleem, want ek die handel betree nog selfs al is die tendens te bowe 'n gedrukte NO3 semafore, want alles wat beteken die neiging is sterk en gaan voort om te bou en dikwels is daar steeds 'n groot deel van die wins wat gemaak moet word op hierdie manier. So "oorverf" nie daarin kom. So, in my mening, die EA moet gebou word rondom die volgende kriteria: 1. Gee handel wanneer tendens vervang no1 semafore deur X pitte (skaalbare deur gebruikers vir verskillende TF) 2. afrit handel oor die eerste ommekeer, gelei deur Nonlag MA - of tendens val terug deur X aantal pitte. 3. Tik handel wanneer tendens vervang NO2 semafore deur X pitte (skaalbare deur gebruikers vir verskillende TF) 4. afrit handel oor die eerste ommekeer, gelei deur Nonlag MA - of tendens val terug deur X aantal pitte. 5. Tik handel wanneer tendens vervang NO3 semafore deur X pitte (skaalbare deur gebruikers vir verskillende TF) 6. Afslag handel oor die eerste ommekeer, gelei deur Nonlag MA - of tendens val terug deur X aantal pitte. 7. Alert gebou in wanneer tendens is verby enige vorige semafore deur X bedrag van pitte. Ek sou werklik dankbaar wees as enige van die talle slim programmeerders in hierdie forum 'n paar van hul kosbare tyd om so 'n EA bou kon skenk, of iemand kan moontlik adviseer my oor wie in staat is om te help bou aan die EA sou wees. Ek glo werklik dat 'n EA gebou rondom hierdie stelsel 'n baie kan help mense maak 'n klomp geld deurgaans. Ek maak rondom 250pips per dag met hierdie stelsel handel twee pare in die 5 minute TF. Dankie by voorbaat Daagliks en H4 oorweldiging Prys Aksie Jy kan iets soortgelyk aan hierdie voorheen gesien en ek is jammer as dit dek 'n paar aspekte van reeds beskryf op hierdie forum metodes - ek bedoel nie om afbreuk aan wat reeds verklaar word deur ander. Ek sou net graag my onlangse "gloeilamp" ervaring beskryf en hoop dit is nuttig vir ons almal. Die metode gebruik Prys Aksie en Momentum 'n potensiële handel en plek hangende bestellings te identifiseer op geskikte vlakke. Ek gebruik ook Daily en H4 tydsraamwerke, want dit pas by die tyd wat ek het om te spandeer op die rekenaar skerms. Op die Daily tydperk te identifiseer 'n geteister bar. Vir die doeleindes van hierdie metode 'n geteister bar is een waar die oop en toe verswelg die oop en toe van die vorige bar. Dit is duidelik dat jy wag totdat die bar sluit en die volgende bar begin voordat dit tot stand. Nadat geïdentifiseer n geteister bar, beklemtoon dit oop en toe. Ek doen dit deur 'n reghoek uit die oop vlak na vlak te sluit, soos in die aanhangsel diagram Daily TF (grys reghoek). Trek 'n horisontale lyn by die hoë of lae van die bar, afhangende of dit is 'n geteister op of af bar. Diagram toon 'n geteister af bar en horisontale lyn teen 'n lae (oranje lyn). Voltooiing van stappe 1 tot 3 skuif na die H4 tydraamwerk (diagram beslaglegging H4 TF). Op die H4 tydperk wag vir 'n kroeg te sluit onder die horisontale streep in stap 3 en plaas 'n hangende verkoop stop by hierdie punt. (Teenoor vir geteister up bar). Stel 'n Stop Loss sowat 5 pitte bo die vorige swaai hoog (of onder die swing lae as 'n geteister up bar). Die ideaal stel 'n Neem Wins by 2 keer die SL waarde in pitte (of ten minste 1: 1). Voorbeeld getoon SL = 48 pitte dus TP = 96 pitte. As jy voel vol vertroue stel 'n tweede hangende einde met dieselfde SL en skuif na Breek selfs wanneer die ander ordes TP is getref en laat dit loop! (Skakel diagram H4 laat dit loop) Daar sal natuurlik tye wees wanneer dit nie werk vir verskeie markte redes, maar back testing die groot pare lyk na 'n goeie treftempo en 'n paar mooi pitte het. Geniet. MT4 aanwyser Support weerstand vlakke MT4 aanwyser Support weerstand vlakke & quot; i-BJF-SupResLines & quot; & Quot; bevrugting i-BJF-SupResLines aanwyser trek ondersteuning en weerstand lyne op die grafiek. Ondersteuning vlakke geleë onder die mark. Weerstand vlakke bo die mark geleë is. Jy kan die aanwyser op 4-syfer rekeninge en 5-syfer rekeninge gebruik. Ondersteuning en weerstand vlakke aan te pas beduidende tops. In wese elke beduidende top uitgebrei fraktale met 2 periodes: hoeveelheid bars voor die top en hoeveelheid bars na die top. Aanwyser het die opsie (BarsBack) hoeveel bars in die geskiedenis proses vir die soektog. Jy kan Verticale verreken (opsie SupRes. VShiftPips) voeg vir ondersteuning en weerstand vlakke. Laer Top = 1,3000 SupRes. VShiftPips = 10 pitte Ondersteuning vlak sal verf op 1,3000-10 pitte = 1,2990 Bo Top = 1,3500 SupRes. VShiftPips = 20 pitte Weerstandvlak sal verf op 1,3500 + 20 pitte = 1,3520 Aangeheg op die grafiek die aanwyser gaan die huidige tydperk en hoër tydsraamwerke op te spoor en te trek ondersteuning en weerstand vlakke. Op M30 sal tydraamwerk wees verf vlakke van M30, H1, H4, D1, W1, MN Op H4 sal tydraamwerk wees verf vlakke van H4, D1, W1, MN Op W1 sal tydraamwerk wees verf vlakke van W1 en MK Jy kan op / af vir elke tydperk. eksterne Bool TF. M15 = true; eksterne Bool TF. M30 = vals; eksterne Bool TF. H1 = vals; eksterne Bool TF. H4 = true; eksterne Bool TF. D1 = true; eksterne Bool TF. W1 = vals; eksterne Bool TF. MN = vals; As jy die aanwyser op M15 tydperk verbonde dan op die grafiek sal verf net vlakke van M15, H4, D1 Elke tydperk het 'n unieke kleur, lyn styl en lyn breedte opsies. Daar is 2 weergawes van die aanwyser: standaard en met alerts. The weergawe met waarskuwings snellers pop, e-pos en klank waarskuwings aan die kruis van ondersteuning of weerstand lyn deur die mark. MT4 aanwyser Support weerstand vlakke Options eksterne string _tmp1_ = & quot; --- Gemeenskaplike --- & quot ;; eksterne int AccDigits = 5; // Stel 4 of 5 eksterne int BarsBack = 50; // Hoeveel bars terug in die geskiedenis gebruik vir die soektog van S & amp; R vlakke eksterne int SupResTop. BarsLeft = 25; eksterne int SupResTop. BarsRight = 5; // Hoeveelheid bars voor die top en hoeveelheid bars na die top om dit tel as beduidende top eksterne int SupRes. VShiftPips = 0; // Jy kan Verticale verreken (pitte) byvoeg vir ondersteuning en weerstand vlakke. eksterne string _tmp2_ = & quot; --- Tydsraamwerke --- & quot ;; eksterne Bool TF. M1 = vals; eksterne Bool TF. M5 = vals; eksterne Bool TF. M15 = vals; eksterne Bool TF. M30 = vals; eksterne Bool TF. H1 = true; eksterne Bool TF. H4 = true; eksterne Bool TF. D1 = true; eksterne Bool TF. W1 = true; eksterne Bool TF. MN = true; // Tydsraamwerke op / af eksterne string _tmp3_ = & quot; --- Grafiese --- & quot ;; eksterne kleur TF. M1.color = Goud; eksterne int TF. M1.style = STYLE_DASH; eksterne int TF. M1.width = 1; // Kleur, lyn styl en lyn breedte van elke tydperk eksterne kleur TF. M5.color = MediumOrchid; eksterne int TF. M5.style = STYLE_DASH; eksterne int TF. M5.width = 1; eksterne kleur TF. M15.color = LimeGreen; eksterne int TF. M15.style = STYLE_DASH; eksterne int TF. M15.width = 1; eksterne kleur TF. M30.color = Orange; eksterne int TF. M30.style = STYLE_DASH; eksterne int TF. M30.width = 1; eksterne kleur TF. H1.color = DarkSeaGreen; eksterne int TF. H1.style = STYLE_DASH; eksterne int TF. H1.width = 1; eksterne kleur TF. H4.color = DodgerBlue; eksterne int TF. H4.style = STYLE_DASH; eksterne int TF. H4.width = 1;


No comments:

Post a Comment